BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

واسه موندن دیگه دیره نگو نه

دلم از عاشقی سیره نگو نه
باغچهءسبز دل عاشق من
دیگه هم رنگ کویره نگو نه
اون زمون عاشقیتو جونی کردی
اما حالا دیگه پیره نگو نه
همیشه دروغ میگی وقتی که میشم
توی چشمای تو خیره نگو نه
می دونی حسی که محتاج تو بود داره کمکم میمیره نکو نه
یه روزی گفتی می خوام برم حالا
پای من یه جای گیره نگو نه
وقتی منتظر بودم کجا بودی
حالا اومدی که دیره نگو نه
می دونم جواب تو به این غزل
یه سکوت نا گزیره نگو نه
واسه موندن دیگه دیره نکو نه
دلم از عاشقی سیره نگو نه
باغچهءسبز دل عاشق من
دیگه هم رنگ کویره نگو نه
اون زمون عاشقیتو جونی کردی
اما حالا دیگه پیره نگو نه
همیشه دروغ میگی
وقتی که میشم توی چشمای تو خیره
نگو نه  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد