BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

شعر مبارک باشه ارمین 2afm

چه لاک خوش رنگی چه آرایشی داری
چه دوست پسر خوبی چه آرامشی داری
وقتی تو ای اف امی نیس دیگه به تو فکر کنه
روزی صد بار زنگ بزنه تو رو چک کنه
راستی شنیدم تو دیگه از ما خسته شدی
شنیدم به یه کسه دیگه ای وابسته شدی
به دوست پسر جدیدت مبارک باشه
اصلا مگه میشه سلیقه ی شما بد باشه
میگن خیلی راحت خوشی خب خدارو شکر
یکیم پیدا شد و دل شما رو برد
منم که واسه رسیدن به تو بی امیدم
تا جایی که یادمه هی دنبالت میدوییدم
بزار بگم حالا که داری میری راحت
بی لیاقت گفتی تا تهش باهاتم ولی دیدی طاقت
نیاوردی و یکی دیگرو جایگزینه من اوردی
و خیلی راحت تو آبروی من و بردی

یه روزی فقط دستای تو بود تو دستم ولی حالا حسابی وا نمیکنم روت اصلا
همرو میپیچیدم و پا شدی رو دستم خدایی تو وجوده تو احساسی بود اصلا

دیگه برو فکر منم نباش و راحت
با هرکی هستی باش منم هواش و دارم
هرکی که با تو یا یه جورایی آشناس با تو
با این که بد بودی ولی باز شانس با تو
چون من حالیمه هنوزم حرمت نون و نمک
با این که همه حرفای تو دروغ بود و کلک
ما که از همه خوردیم خو میگی توام روش
میتونی این موزیکو بدی با صدای بلند گوش
میدونی امثال تو دور و ورم پرن کو
اون که باب میل منه و من بی تابشم
اون که به چشم نیاد بزرگترین ایرادشم
حتی به بدترین شکل بزنن زیرابشم
بازم دوسنته با دروغاش سیاه بشم
اون که به یادش من زیره بارون پیاده شم
قدم میزنم اما نیست عین خیالشم
من تو فکرش و اون بی استرس میخوابه شب

یه روزی فقط دستای تو بود تو دستم ولی حالا حسابی وا نمیکنم روت اصلا
همرو میپیچیدم و پا شدی رو دستم خدایی تو وجوده تو احساسی بود اصلا


شاید طبق معمول با یه شیشه مارتینی مستی
یا با دوست پسرت داری توی پارتی میرقصی
یا شایدم اون و مثل من آزارش میدی
یا خیلی ولو روی تخت ماساژش میدی
مثل من حرصت میدی که دیوونه بشی
سرش داد بزنی بگی تو خونه بشین
بگی جای نرو دوره همرو خط بکش
ولی خودت جلو آینه بکشی خط چشم
که به قرارت برسی و تو با اون باشی
میگن شیفتش شدی تابع قانوناشی
آخه مگه یه آدم تا این حد میشه بی رحم
نبودی ببینی تو نبودت چی کشیدم
آواره کوچه خیابونا شدم عین بی خونه ها درست عین دیوونه ها
با خودم حرف میزدم میگفتم بر میگرده میاد میمونه پیشم
فکر میکردم میدونی نباشی دیوونه میشم

یه روزی فقط دستای تو بود تو دستم
فکر میکردم میدونی نباشی دیوونه میشم
ولی حالا حسابی وا نمیکنم روت اصلا
همرو میپیچیدم و پاشدی رو دستم
فکر میکردم میدونی نباشی دیوونه میشم
خدایی تو وجوده تو احساسی بود اصلا
 

شعر ارمین2afm چیه چیزی شده


چیه چیزی شده ؟ چرا ساکتی ؟ / دوست داری من نباشم تا کنارت بشه کی؟
شنیدم از من دلسرد شدی به تازگی / شادی ها تو تقسیم میکنی با یکی
دیگه که دوستش داری و تو روش حساسی / روش داری عقاید خیلی شیک و وسواسی
انقده اونو میخوای که اگه با اون بودی/ و منو اتفاقی جایی دیدی نشناسی



گفتم غرورم هم زیر پاهات بزار له بشه / رفتی نذاشتی حتی دوستیمون به سال بکشه
تو عین نداری ها واسه تو هرکاری کردم و / بی معرفت نیومد یه بار به چشت
هرچی راجبت فکر میکرم شد نقش بر آب / آواره ، آمارت بدجور همه جا پخشه الان
کاری کردی که حتی زندگی سخت شه برام / بگو بینم کی تو زندگیت پر نقشه الان
اونم مثه منه و تعصب داره رو تو / دوست داره همه جوره حفظ کنه آبروتو
مثل من حاظره با دنیا هم عوض نکنه / حتی یدونه از اون تار مو تو
یا که بر عکس نسبت به تو بی ارزشه / بگو چی کم گذاشتم واست این رسمشه
که جواب خوبی مو بدی با بدیات / مگه نمیگفتی فرق کردی با قدیمات


خاطرات و فراموش میکنم مو به موشو / برو با هرکی که دلت میخواد رو به رو شو
بدون دیگه واسه من مرده کسی که یروزی با دنیا عوض نمیکردم یدونه موشو



چه خوش خیالم به فکره اینکه دوباره / تو بهم زنگ میزنی شبا تا صبح بیدارم
عیب نداره تو این شبا که واسه ما سخته خواب / تو با خیال راحتت بگیر تخت بخواب
نگران منم نباش و آروم یواش / چشمات و ببند بودن از ما داغون تراش
که حالا همه چیرو سپردن به دست فراموشی / خوب میدونم که حالا با کس دیگه هم آغوشی
اینارو میبینم و میسازم بازم با غم تو / اینو بدون یه روزی مبگبره آهم دامنتو
آخه تا من یادمه تو با راحتی / منوتنها گذاشتی تو اوج ناراحتی
کاری کردی که به یه فکر خراب رسیدم / فکر کثیفم و حتی تا خلاف کشیدم
وقتی میدیدم نیستی اما یادت اینجاست / وقتی نمیشد من و تو با هم ما بشیم باز


خاطرات و فراموش میکنم مو به موشو / برو با هرکی که دلت میخواد رو به رو شو
بدون دیگه واسه من مرده کسی که یروزی با دنیا عوض نمیکردم یدونه موشو



هنوزم بوی عطرت ، چند تا دونه ی مشکی از موی لختت / روی تخته
نختی که همیشه میشدی روش تو بغلم ولو / تو که رفتی نمیشکوندی اقلا دلو
با زخم زبونت ، رسم زمونه / اینه رابطه هایی که به هم وصله نمونه
خیلی خب دیگه همه چی بسه تمومه / هرچی خدا بخواد همه چی دست همونه
ولی بدون تو هم یکم نه آخرشی / منه ساده رو بگو ساختم با همه چی
نمیخوام سر صحبت الکی هی بی مورد واشه / اصلا تو خوبی هرچی تو میگی باشه
دیگه اسمتم تو زندگیم باشه نحسه / هر بلایی هم سرم آوردی ناز شصتت
بهتره اصلا نمونیم با هم ما یه لحظه / امیدوارم دل تو از من باشه خسته



خاطرات و فراموش میکنم مو به موشو / برو با هرکی که دلت میخواد رو به رو شو
بدون دیگه واسه من مرده کسی که یروزی با دنیا عوض نمیکردم یدونه موشو


تو با منی هرجا برم

تو با منی هرجا برم
اسم تو بند جونم
عشقت نمیره از سرم
تو پوست استوخونم
یه دم اگه نبینمت
یه دنیا دل تنگت میشم
نگاه دریای تو آبی روی آتیشم
واست دلم واست تنم
واست تمام زندگیم
از تو دوباره منع شدم با تو تموم شد خستگیم
نم نم بارون چشام
گواه عشق پاکم
همنفس قسمت من دوستت دارم یه عالمه
قشنگترین خاطرهام با تو از تو گفتنه
آرامش وجود من صدای تو شنفتنه
توبا منی هرجا برم
مهر تو بند جونم
عشقت نمیره از سرم تو پوت واستوخونمه
یه دم اگه نبینمت یه دنیا دلتنگت مشم
نگاه دریای تو آبی روی آتیشم
واست دلم واست تنم واست تمام زندگیم
از تو دوباره منع شدم
با تو تموم شد خستگیم  

بابا بی خیال دیگه ناز کردنم حدی داره

بابا بی خیال دیگه ناز کردنم حدی داره
ما که رفتیم بعد ما میدونی کی دوست داره
روت کم کن دیگه توفه ام که نیستی به خدا
تمومش کن افه هاتو بس کن این همه ادا
مگه ما چی کم گذاشتیم
از مرام ومعرفت
که تو اینجور با ما بد تامی کنی بی معرفت
گفته بودم نفسی برام
میرم تا آخرش نفسی که حرمتم رو بگیره میبرمش
راستشوبخوای دیگه خسته شدم
رک بگمت به دلم نشسته بودی
خشکیدی بریدمت
دیگه اون دنیای پر رنگ وچراغت نمی خوام
واسه رو کم کنیتم شده
سراغت نمی یام
قاطی کردم بد رقم
می خوام که قیدت بزنم
می خوام این دندون آریه رو از ته بکنم
به خدا عشقی که ذلت بیاره
کشک عزیز
جون هر چی مرد
اینقد دیگه آبرو نریز
عشقی که ما پیشیم بی شیله پیله صادقه
همه مردم می دونند
که مشکی عند عاشقه 

دلم برات تنگ شده جونم

دلم برات تنگ شده جونم
می خوام ببینمت نمی تونم
بین ما دیوارای سنگی
حاصل یک عمرمی دونم
بغض ترانموشکستم
می خوام بگم عاشقت هستم
توعین ناباوری شب خالی گذاشتی هر دودستم
توبودی تمام هستی ومستی وراستی وتمام قصهءمن
تو بودی سنگ صبورم ونگاه دورو ولبهای بستهءمن
نیمه شب از خوابم پا میشم
نیستی پیشم باز دیونه میشم
دوری تو تیشه زد به ریشم نیستی پیشم
صدام از من خالی میشه
هم صدابا بی بالی میشم
گونه هام خیس از شبنم عشق
نیستی پیشم
تو بودی تمام هستی ومست وراستی وتمام قصهءمن
تو بودی سنگ صبورونگاه دورو
لبهای بستهء من