BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

تم اوای کلیسا ابی

تم اوای کلیسا

وهم نجواهای بودا

ورد معبدای هندو

جرات انکار خدا 

خط مبهم کتیبه باغهای سبز بابل طاقهای تخت جمشید

ناله های ویولن سل

فکر فلسفه فریبی هنر و تاریخ و عرفان

بازی تولد و مرگ احتمال صفر امکان

به دنیا اومدم تا عاشقت باشم.

مکث کن اوای تاریخ قدرت و ثروت و شهرت

امپراطوری تزویر محنت و لعنت و وحشت

من جهان بینی ندارم من الفبای جدیدم

من فقط عشق فقط تو من به ارامش رسیدم

قرنها میان و میرن یک چرا بدون پاسخ

من و تو هزار سال بعد عشق زندگی تناسخ

به دنیا اومدم تا عاشقت باشم

تم اوای کلیسا

وهم نجواهای بودا

ورد معبدای هندو جرات انکار خدا

خط مبهم کتیبه باغهای سبز بابل طاقهای تخت جمشید

ناله های ویولن سل

فکر فلسفه فریبی هنر و تاریخ و عرفان

بازی تولد و مرگ احتمال صفر امکان

به دنیا اومدم تا عاشقت باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرامیس شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام دوسته عزیز. تبریک میگم بابت وبلاگ قشنگتون و منتظره مطالب و دلنوشته های زیباتون هستم. مانا باشید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد