BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

دلیل بودن

دلیل بودنم اینه که بودن با تو شیرینه
چشام درگیره چشماته ، چشات مارو نمیبینه
ببین حال دلم خوش نیست یه چیزی بی تو کم دارم
نه میتونم بگم باشی نه از تو چشم بردارم
همیشه تا تو یک لحظه است که قدرشرو نمیدونم
نمی تونم بگم حتی دچاره وهم و هزیونم
که با تو زیر یک سقفم ، نمیفهمم چه جوری بت بفهمونم
که دوست دارم ای رویایه به رحمم
می خوای باور کنی یا نه می خوام باور کنی هستی
یه جورایی تو رویایه هم این که دل به من بستی
بزار این مهر دیوونه بمونه رویه پیشونیم
بزار باور کنه دنیا من و تو تویه زندونیم
دیگه خسته تر از اونم بگم تنهامو می تونم
نه عشقم من کم آوردم سر از پامو نمیدونم
می خوام فکر کنی بچم بهانه گیرمو لجباز
تو این پایانه بی رویا خیالت باشه یک آغاز
همیشه تا تو یک لحظه است که قدرشرو نمیدونم
نمی تونم بگم حتی دچاره وهم و هزیونم
که با تو زیر یک سقفم ، نمیفهمم چه جوری بت بفهمونم
که دوست دارم ای رویایه به رحمم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد