BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

ستاره

یه روز تو زندگیم بودی ، همین جا ، رو به روم بودی ، اما آرزوم نبودی

فکر می کردم از آسمون ، باید بیاد یه روزی اون ، تا آرزوم بشه تموم

یه اشتباهی کردمو ، دل تو رو شکستمو ، نمی بخشم خودمو

حالا پشیمون شدمو ، می خوام تو باشی پیشمو ، حق داری که نبخشیم

شرمندتم که ستاره داشتمو ، دنبال اون می گشتمو
شاکی از این بودم که من ، ستاره ای ندارم

ستاره بود تو مشتمو ، تکیه می داد به پشتمو
احساسشو می کشتمو

احساستو می کشتم

شرمندتم که ستاره داشتمو ، دنبال اون می گشتمو
شاکی از این بودم که من ، ستاره ای ندارم

ستاره بود تو مشتمو ، تکیه می داد به پشتمو
احساسشو می کشتمو

احساستو می کشتم
نظرات 2 + ارسال نظر
سیب ترش جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.sibetorosh.blogfa.com

بسیار زیبا

ساناز یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

از این سبک شعرا خوشم میاد.
وبلاگ خوبی دارید.البته هنوز کامل مطالعه نکردم.اما حتما مطالبشو می خونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد