BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

بغلم کن... امین حبیبی

دوست دارم اندازه ی ستاره های آسمون

بیا همین جا پیش من بشین و کنارم بمون

دست بنداز دور گردنم حرفامو از چشمام بخون

بغلم کن...

تو تنها عشق منی تویی یک دونه ی من

بیا و بذار پره عطر تو بشه خونه ی من

با تو اروم میگیره این دل پر بهونه ی من

بغلم کن...

بیا با من...

میخوام رسوا بشم تو این زمونه...

میخوام عشق منو دنیا بدونه...

میخوام واسه همیشه با تو باشم...

میخوام دیوونه باشم من دیوونه...

 با من باش عشقت تو دل منه...

دلم واسه تو پرپر میزنه...

با من باش و بذار باتو باشم...

دلم میخواد تو دل تو جاشم...

آرزوم اینه وقتی میخوابم...

فقط تورو ببینم تو خوابم...

میخوام هر وقت از خواب بیدار میشم...

تورو ببینم نشستی پیشم...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صفورا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ق.ظ http://www.lahzehayeshaeraneh.blogsky.com

سلام
چه ترانه ی قشنگی
کاش لینکشم میذاشتین

ساناز یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

با اجازتون این شعر و یادداشت کردم.

ejaze ma ham daste shomas :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد