BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

شعر نمی دونم که تورو نفرین کنم یا این دلم از رضا صادقی

نمی دونم که تورو نفرین کنم یا این دلم
نمی دونم که تو حل مشکلی یا مشکلم
با تو عاشقانه بودم پس چرا
حسرت یه روز عشق موند به دلم
با تو شاهنامه بودم نه یک غزل
با تو رودخونه بودم نه یک قنات
یهروزی من وتو بودیم حالا
من وتنهای ویک عمر خاطرات
تو رفتیوسهم ما سفر شد
دل آروم ما دربدرشد
ندونستم چرا مرغ عشقم توی عاشقی بی بال وپرشد
توی این غربت پر هول وهراس
دارم عین ماهی ها جون می کنم
خستم از تظاهر ایستادگی
جای دندون هزارها رو تنم
نه کسی میدونه که من چی میخوام
نه خودم دونستم عیب کار کجاست
تا به هرکی میگه عاشقی چیه
میگه بگذرعلشقی تو قصه هاست
تو رفتیوسهم ما سفر شد
دل آروم ما دربدرشد
ندونستم چرا مرغ عشقم
توی عاشقی بی بال وپر شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد