BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

شعر پنهون نکن فریبتو از رضا صادقی

پنهون نکن فریبتو
می خندی اما زورکی
نگاهت از من خالی
بهانهاتم الکی
تو دیگه مارو نمی خوای این از نگات مشخصه
من می دونم دستای من
به دست تو نمیرسه
فریب حتی گریهاتولحظهاتوبدوناتوموندناتوخواستنات
دیگه گولم نزن دروغ نگو
نگو که قلبت با منه
نگوکه لحظه لحظهات فقط واسه من میزنه
چقدر ساده بودم توی این همه تورونشناخته بودم
تواین ایدال دلموباخته بودم که قلبت با منه
چقدردیونه بودم حتی وقتی دستتوخونده بودم
بازم به تومن چیزی نگفتم که قلبت نشکنه
پنهون نکن فریبتو
می خندی اما زورکی
نگاهت ازمن خالی بهانهاتم الکی
تودیگه مارونمی خوای این از نگات مشخصه
من می دونم دستای من
به دست تونمیرسه
فریب حتی گریها تولحظهاتوبودناتوموندناتوخواستنا ت
دیگه گولم نزن دروغ نگو
نگوکه قلبت با منه
نگو که لحظه لحظهات فقط واسه من میزنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد