BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

با تو هستم ای مسافر با صدای راد

با تو هستم ای مسافر
ای به جاده تن سپرده
ای که دل تنگی غربت
منو از یاد
تو
برده
هنوزم هوای خونه
عطر دیدار
تو
داره
گل به گل گوشه به گوشه
تورو یاد من میاره
با تو
من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی
بی وداع و بی تفاوت سردو بی صدا شکستی

به گذشته بر میگردم به سراغ خاطراتم
تازه می شود دوباره از
تو
یاد خاطراتم

به
تو
می رسم همیشه در نهایت رسیدن
هر کجا باشی و باشم به
تو
بر میگردم از من

آن تویی همیشه ی من توی آیینه ی تقدیر
با همه شکستن از تو نیستم از دست تو دلگیر
نظرات 1 + ارسال نظر
melina دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام خوبی دوست جونم
خسته نباشی مرسی این یکی خیلی قشنگ بود
امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد