BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

وقتی که نگاهم به نگاهت خیره میشه


دوست دارم زمان بایسته واسهءهمیشه
چشما مون وببندیم بریم تا ته رویا
اونجای که هیچوقت گلی پژمرده نمیشه
هرچی غم داری از دل نازکی بگیریم
اگه اشک از چشات جاری بشه
برات بمیرم
سرروشونه هام بزاریو برات بخونم
یاد تو اسم توباشه ورد زبونم مهربونم
آرزوم بی تو محاله
لحظه هام بی تو سواله
بی تو مقصد خیلی دوره
راه عشقم بی عبوره
من نمی خوام تو خیالم
بگمت عاشقت هستم
دوست دارم که راستی راستی
حس کنم تو رو دستم
وقتی که نگاهم به نگاهت خیره میشه
دوست دارم زمان بایسته واسهءهمیشه
چشمامون ببندیم بریم تا ته رویا
اونجای که هیچوقت گلی پژمرده نمیشه
هرچی غم داری از دل نازکت بگیرم
اگه اشک از چشات جاری بشه
برات بمیرم
سرروشونه هام بزاریو برات بخونم
یاد تو اسم تو باشه ورد زبونم مهربونم  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد