BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

تکست آهنگ خوش به حالت از آرمین 2afm

 

میدونم حالت خوبه و خیلی روبراهی / میدونم بی دغدغه فکری و دلشوره داری

روز ها رو سپری میکنی و شدی بی خیال ما/ میگی امثال من دور و ورت خیلی زیاده ها 

 

کاش از همون اول این دل ازت خسته میشد / که حالا نتونی تو روم بگیری دست پیشو

به هر دری که زدم رو بهم بسته میشد / چفدر دلم به دست تو شکسته میشد

خوش به حالت چقده دلت قرصه و... / صدمه نمیزنه اصلا بهت غصه و...

بغض من باعث میشه نیشت باز شه / تو دوست داری که یکی دیگه پیشت باشه

یکی که تو زندگیت مثله یه پا دو باشه / یکی که فکر تو فقط پیشه کادو هاشه

یکی که هر کاری کنه و هی سرویس بده / مهم هم نیست که فقط با تو باشه


بدی هات خوبی هات رو از یادم برد / چه شب هایی که از دوری تو سخت خوابم برد

کارهای زشتت آبروم رو جلو عالم برد / چه ضربه های از تو این دل سادم خورد

بدی هات خوبی هات رو از یادم برد / چه شب هایی که از دوری تو سخت خوابم برد

کارهای زشتت آبروم رو جلو عالم برد / چه ضربه های از تو این دل سادم خورد

تو هم یک ذره دلت تنگ من بود کاشکی / تویی که ادعا میکردی منو دوست داشتی

تو که میگفتی قلبت بی من میشه پاره / تو که میمردی واسه من بی اشاره

حالا خیلی سخته تو رو خودم بم بگی طاقته / دیدنم رو نداری بی من زندگیت راحته

میدونم انقده سرت شلوغه بعد یکی دو ماه / اگه الان بهت زنگ بزنم جا بله بگی شما؟؟؟

یعنی این یارو انقده به درد بخوره / که باعث شده حالتو ازم به هم بخوره

از منی که همه جوره با تو بودم / منی که به دور از حاشیه و آتو بودم

کاشکی هیچوقت تو زندگیم این مسیر رو نداشتم / منه بدبخت که جز تو هیچ کسی رو نداشتم

یه دفعه گذاشتی رفتی دلم غمگینه کاشکی / تو هم واسه ادامه دوستیمون انگیزه داشتی

بدی هات خوبی هات رو از یادم برد / چه شب هایی که از دوری تو سخت خوابم برد

کارهای زشتت آبروم رو جلو عالم برد / چه ضربه های از تو این دل سادم خورد

بدی هات خوبی هات رو از یادم برد / چه شب هایی که از دوری تو سخت خوابم برد

کارهای زشتت آبروم رو جلو عالم برد / چه ضربه های از تو این دل سادم خورد

چقدر تو رو دور نگهداشتم از دشمنا / یه آدم خوب ساختم از یک انگشت نما

ما ها از عشق همدیگه تب زده بودیم / ما ها واسه ماه ها بعدمون حرف زده بودیم

همه چی خوب بود...همه چی زود زود / میگذشت و تنها غم من غم این روز بود

که تو بری و من گله کنم از دست تو / من عاشقت بودم دقیقا برعکس تو

جای تو رو پر کنه واسم چه آدم دیگه ای؟؟ / من تو رو میخوام که تو هم تو یک عالم دیگه ای

تو یک آدم دیگه ای تو زندگیت هست

تو زندگیت من چه نقشی داشتم / من واسه تو با دور و وریات چه فرقی داشتم؟؟

آره دوست ندارم و یک وقتی داشتم

وقتی که واسه دستای خالیم دست میخواستم / آره واسه دستای خالیم دست میخواستم

بدی هات خوبی هات رو از یادم برد / چه شب هایی که از دوری تو سخت خوابم برد

کارهای زشتت آبروم رو جلو عالم برد / چه ضربه های از تو این دل سادم خورد

دیگه نمی خوام الکی کنم سخت گیری / ولی تو هم یکی مثل باقی وقت گیری

دم از عشق می زنی و میگی دوستش داریو وقتی با اونی به کسه دیگه نخ میدی؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد