BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

هنوزم کوچهءدیوارمابوی توداره


نگاهاوبوسه های شب رویاد من میاره
شب میلاد من بودوتوهم بودی دوباره
شبی تاریک وچشمای توتک ستاره
تموم دنیاوبزرگی هاش فقط یه کوچه
تموم کوچه پنجره هاش شاهد ما بود
گرفتم دستتوگفتی با چشمات عاشقم هستی
آخه چشمای ناز تو برام آسمونا بود
همه روح ودل جونم کلیدقفل زندونم
دل تو عمریه خسته است
تو چشمات اینو می خونم
مسه ابر مسه بارون
واسه کویر خشکیدم
یه دنیا عشق یه دنیانورتویه برق چشا ت دیدم
نه امروزی نه دیروزی مثل نفس توهرروزی
مثل شمعه ای واسه خوبی میسازیومیسوزی
غمش با من خوشیش باتو
تمام دلخوشیش با تو
هنوزم روتنم مونده بوی عطرنفسهاتو
هنوزم کوچهءدیدارمابویتوداره
نگاهاوبوسه های شب رویاد من میاره
شب میلاد من بودوتوهم بودی دوباره
شبی تاریک اما چشمای توتک ستاره
تموم دنیاوبزرگی هاش فقط یه کوچه
تمام کوچه وپنجرهاش شاهد مابود
گرفتم دستتوگفتی با چشمات عاشقم هستی
آخه چشمای ناز تو برام آسمونا بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد