BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

شعر بغض نکن بهار من بغض تو آبم میکنه از رضا صادقی

بغض نکن بهار من بغض تو آبم میکنه
گوله اشکای چشات خردوخرابم میکنه
بغض نکن که قلب من تو سینه پرپرمیزنه
آخه اون چشمای تو تموم دنیای منه
تو چشات که اشک میاد
یه جورای دیونه میشم
صد هزار آبادیم باشه یه ویرونه میشم
دست تو تو دستمه دیگه مهم نیست چی کمه
بغض نکن که بغض توآتیش به جونم میزنه
وقتی اشک تو چشماته دنیا سرم خراب میشه
دشت سرسبزنگات یهوبرام سراب میشه
بغض تو مثل یه خنجر تیکه پارم میکنه
بغض نکن غم چشات داره بیچارم میکنه
من می خوام که چشم تو
زلالوآفتابی باشه
من باشم تو باشیویک شب مهتابی باشه
هرچی گفتی تو باشه
حتی اگه به قیمت سوختنوشکستنوعمری بی تابی باشه
بغض نکن بهار من بغض تو آبم میکنه
گوله اشکای چشات خردوخرابم میکنه
بغض نکن که قلب من توسینه پرپر میزنه
آخه اون چشمای تو تموم دنیای منه
توچشات که اشک می یادیه جورای دیونه میشم
صدهزار آبادیم باشه یه ویرونه میشم
دست توتودستم دیگه مهم نیست چی کمه
بغض نکن که بغض تو آتیش به جونم میزنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد