BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

شعر خودم میخوام دلم راضی نمیشه از رضا صادقی

خودم میخوام دلم راضی نمیشه
خودم میخوام دلم میگه نمیشه
تو از من دور شدی واسه همیشه
خودم می خوام دلم راضی نمیشه
هرچی به دل میگم دل میگه بسه
میگه درهای عاشقی روبسه
میگه فکر نگنی هنوز نشسته
خودم می خوام ولی دل می گه بسه
دلم میگه که خواستنت فریبه
نگاهام دیگه با نگات غریبه
نمی خوادکه دوباره دربدرشه
آخه دلم هنوز پاک ونجیبه
خودم میخوام ولی دل روبرومه
میگه عاشقی تنها آبرومه
نبرآبروی عشقو دوباره
طاقت زخم تازه ای نداره
خودم می خوام آره می خوام دلم راضی نمیشه
خودم می خوام دلم راضی نمیشه
خودم می خوام دلم میگه نمیشه
تو از من دور شدی مثل همیشه
خودم میخوام دلم راضی نمیشه
هرچی به دل میگم دل میگه بسه
میگه درهای عاشقی رو بسته
میگه فکر نکنی هنوز نشسته
خودم می خوام ولی دلم میگه بسته  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد