BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

شعر نرو از رضا صادقی

نروتوهم مثل من نمیتونی دوم بیاری
نروتوهم مثل من تو غصه کم میاری

نرو آهانرو
نروتوهم می پوسی می میری بی من نرو
توهم طاعون غم میگیری ای من نرو
آهانرونرو
نرو توکه می دونی من بی توتوبی من یعنی حسرت
توکه می دونی بی جواب می مونه عشق وعادت
تو که میدونی کم میشم
تو که میدونی کم میشی
توکه میدونی هم آغوش غم میشی
نرو آهانرو
بری جواب روزاتوچی میدی
حرفای ماروتو گوش کی میگی
تو میدونی توی این بچه بازی
من وتو هر دو بازندهءبازی
نروکه رفتنت صلاح ما نیست
ببین جدای تو مرام ما نیست
نرو نزار بگن عشق یعنی حسرت
نزار که این تمنابشه نفرت
نرو تو که میدونی من بی تو تو بی من یعنی حسرت
توکه میدونی بی جواب می مونه
عشق وعادت
تو که میدونی کم میشم توکه میدونی کم میشی
توکه میدونی هم آغوش غم میشی نرو
آها نرونرو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد