BLACK LINE

دلنوشته

BLACK LINE

دلنوشته

شعراین غم که تو صدام از رضا صادقی

این غم که تو صدام
زخم شب گریهام
یاد یه عشق کهنست که هنوزم باهام
با ماکه راه نیومد این روزگارنامرد
صدای من به جز تو
رو هر دلی اثر کرد
غصه واشک وحسرت اول مشق عشقه
حالا همه می دونندکه مشکی رنگ عشقه
کاش که می شد یه روزی بشی تو مهربونم
سربزاری رو شونم خودم برات بخونم
دلم برات تنگ شده جونم
میخوام ببینمت نمیتونم
بین ما دیوارای سنگین
فاصله
یک عمر می دونم
پنجرهءچشمای تو کاشکه به چشمام وا بشه
این بغض چند سالهءمن از تو گلوم رها بشه
من که فراموش کردنت چراواما داشت برام
بابای بارونت میشم بیاو کم کن گریه هام
واست دلم واست تنم واست تمام زندگیم
ازتو دوباره منع شدم بی تو حروم شد زندگیم
واست دلم واست تنم ای سر پناه خستگیم
آرامش وجود من بی تو حروم شد زندگی
از یه بغض قدیمی ببین کجا رسیدم
میون این جمعیت هرگز تو رو ندیدم
چه باشی چه نباشی از عاشقی میخونم
تا آخرین عمرم یه مشکی پوش می مونم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد